Eerste kandidaat geplaatst op locatie de Bremhorst door samenwerking met Fair Utrecht

08-07-2024

Met trots kunnen wij melden dat deze week de eerste kandidaat via onze samenwerking met Fair Utrecht is geplaatst op onze locatie de Bremhorst. Fair Utrecht, een coöperatie van zorg- en welzijnsorganisaties, waaronder Silverein, in de regio Utrecht, verbindt zelfstandige zorgprofessionals (zzp’ers) aan zorginstellingen tegen kostprijs.

Deze plaatsing markeert een belangrijke mijlpaal in onze samenwerking met Fair Utrecht en we kijken uit naar nog vele succesvolle matches in de toekomst. Samen bouwen we aan een zorgsector waarin de noodzakelijke inhuur in de zorg weer betaalbaar wordt en de kwaliteit wordt verhoogd.

Afbeeldingen